Tuesday, May 04, 2010

Sommerplaner

Jeg har vært så fokusert på det at jeg skal dra fra Ghana og hjem til Norge at jeg helt har glemt at når jeg kommer hjem, ja da er det sommerferie. Det er jo fantastisk!
Sommerferien i år skal fylles med mye av det samme fine gamle, noe nytt og spennende og noen snasne feiringer.

 
Disse skal feires:
  • Mamma, som fyller 50 23. mai
  • Sara og Paal, som gifter seg 3. juni ♥
  • Moldejazz, som har 50års jubileum i uke 29

 
Her skal det jobbes:
  • Barila, den koseligste baren med de fineste menneskene
  • Moldejazz, halvannen uke med stress, latter, musikk og kjærleik
  • (Ser muligheten for en del oppdrag for Alta Guideservice også)
  • I tillegg skal man være sjølberga på fisk på Ingøy, så man må vel ta på seg rollen som fisker

 
Hit skal det reises:
  • Ingøy, naturperla vår i nord
  • Tromsø, for å si takk for sist og hei til gamle kjente
  • Hamar, for å feire bryllup
  • Åndalsnes, for å besøke et stykk pappa og et stykk stemor
  • Molde, for å stresse, jazze og fnise
  • (Tana står øverst på lista over andre steder jeg vil til dersom det blir tid)
  • Montpellier, markerer slutten på sommeren, da jeg flytter hit for et semester

 
Dette skal gjennomføres:
  • Undertegnede skal ta billappen OG motorsykkellappen! Det kom som en overraskelse på flere tenker jeg, inkludert meg selv. Vel, jeg har en meget overtalende stefar som tilfeldigvis er kjøreskolelærer av profesjon, som sa at jeg skulle få motorsykkellappen om jeg bare tok billappen først. Og tanken på å suse rundt på en liten scooter i la France er ganske fristende, pluss at det må jo gjøres før eller seinere, så da blir det slik. Stig har styra for å få kjøretimer til meg, og jeg har begynt å lese teori (Tok test på nettet i går, og hadde bare to feil, etter to års fravær fra Veien til Førerkortet. Jeg sier meg fornøyd!)
  • I tillegg skal jeg spise, kose, fly, ro, fiske, telte, sykle, bartenderere, lese, tv-titte, danse, flire, sove, synge, kokkelere, musisere, bade, feste, hoppe paradis, få meg noen nye venner, kose meg sammen med de gamle, lufte hund og springe til Prix og kjøpe ferske rundstykker og Dagbladet til lørdagsfrokosten. ♥

 
Jeg tror denne sommeren blir fin jeg.

No comments:

Post a Comment