Wednesday, May 12, 2010

Minioppdatering

Hei! Lenge siden sist. Jeg har hatt for mye eksamen og for lite internett til å blogge. Så da blir det sånn.
I dag hadde jeg den siste seriøse eksamenen min, så nå er jeg praktisk talt ferdig. Jeg har en vits av en eksamen igjen på lørdag, i etikk-klassen min, men det kommer til å gå bra. Jeg skjønner jo at man ikke skal gi tilbake adoptivbarnet sitt til adopsjonsbyrået etter at man får et eget barn.

Nå sitter jeg og Tay på Rhapsody's og misbruker nettet villt! Har ikke hatt nett på en uke, så var mye å ta tak i. Har skypa med både mamma og Stina, og det var herlig! Gleder meg SÅ til å se dem igjen!


Vet ikke hvor mange ganger jeg får tid til å blogge i tiden fremover, eller om jeg har nett i det hele tatt. Jeg drar jo neste onsdag. S æ r t. Så, her er en plan over Michelles siste dager i Ghana:

Onsdag: Hente betaling for pass på konsulatet, pedikyr & manikyr med Tay, sushi med Dave
Torsdag: Stranda først, så ut!
Fredag: Lese
Lørdag: Eksamen, ut!
Søndag: Slappe av, stranda eller no
Mandag: Feire 17. mai sammen med de andre norske på konsulatet
Tirsdag: Pakke antar jeg...
Onsdag: Gråte masse og være litt glad - jeg drar fra Ghana

Jeg gleder meg villt til å komme hjem!
Men jeg vil ikke dra.

No comments:

Post a Comment