Thursday, March 11, 2010

I dag har jeg...

... forsovet meg
... spist ananas til frokost på vei til time (fordi jeg forsov meg)
... sovet på en tro-tro til Osu
... ventet i en og en halv time på ambassaden til Côte d'Ivoire (Elfenbenskysten)
... blitt veldig glad når jeg endelig fikk visumet til meg og Taylor, noe som betyr at vi kan dra i natt
... klemt en rastafari
... vært samfunnsbevisst i mitt valg av blad, og kjøpt "The Economist"
... kommet på at jeg egentlig ikke hadde spist noe hele dagen, og spandert en heftig salat på meg selv

Så kom jeg hjem, og nå sitter jeg her og blogger i stedet for å ta oppvasken, vaske klær og pakke, sånn at jeg er klar til å dra klokka 02:00. Jeg er flinkest på den teoretiske siden av det å prioritere.

1 comment:

  1. Hei fin :) Så fin dag da - Hurra! Det verker på det du skriv som du har det kjempe bra. Må innrømme at eg får lyst å besøke deg også. Eg er faktisk ganske gira på nokre Afrika-eventyr no, etter så lang tid her :)

    Kos deg masse vidare, og hels alle kjendtfolk som kjem på besøk.
    Snups

    ReplyDelete