Wednesday, March 10, 2010

Bildekavalkade

Følgende elementer forteller visstnok mer enn ord, men jeg har likevel føyd til en liten forklaring til hvert bilde. Enjoy!


På etiopisk restaurant. Allie, Jenna, meg og Amy. Sjekk hvem som er solbrent!




The Vagina Monologues på the National Theatre.
Fine scenografien.
Og ja - det står "Pussies Unite!!!" på Power Point-presentasjonen i bakgrunnen.




En sen kveld i Osu fant vi ut at vi skulle kjøpe falske tatoveringer.





Dette er standen på night market der jeg kjøper frokost. Datra til damen som sitter på bildet lager de beste eggesandwichene.
Bilen er en typisk ghanesisk taxi. Så vet du det.




Frokost på Cuppa Cappuccino.









Jeg fant en blomst på tomaten min.




Kokrobite. Det var tydeligvis tid for å dra opp garn, og det virket som om hele landsbyen hjalp til med å få det på land.
Jeg liker hvite strender, bølgesus og palmer.
Men hvem gjør vel ikke det.



No comments:

Post a Comment